Pagina's

vrijdag 20 december 2013

DIY: vaas pimpen

Weer is een DIY een tijdje geleden maar nu is het bijna vakantie en heb ik weer tijd om uitgebreid dingen te doen of te maken. In deze DIY laat ik zien hoe je heel makkelijk een leuke vaas maakt. Leuk voor de sier maar ook leuk om bloemen in te doen. Ook nog wat speciale tips om je vaas op te pimpen.
Veel heb je niet nodig maar je moet het wel in huis hebben. Als eerst heb je een lege fles nodig, ik gebruik een lege wijn fles. En als laatste heb je verf naar gewenste kleur nodig.
Moeilijk is het niet maar je moet wel geduld hebben en snel zijn. Je draait de fles rond en tegelijkertijd spuit je de verf erin. Natuurlijk zit er dan niet op elke plek verf dus moet je de fles zo gaan draaien en bewegen zodat de verf zich over de nog niet bedekte plekken verdeelt. Dit geduld had ik dus niet haha.
En als je dat gedaan hebt ben je eigenlijk al klaar. Als extra kun je glittertjes door de verf doen erg leuk voor kerst. Of je plakt steentjes aan de buitenkant van de vaas is een patroon hoe jij wil, dit is altijd erg leuk en maakt de vaas toch iets vrolijker. Als laats kun je er ook iets aanhangen ik heb er nu kerstballen aanhangen maar je kunt bij de action, xenos en blokker leuke dingen vinden die je eromheen kunt doen.
Ik hoop dat jullie het een leuke DIY vinden, laat me weten als je het zelf ook geprobeerd hebt!
Kusjes Lieke

Geen opmerkingen:

Een reactie posten