Pagina's

donderdag 3 oktober 2013

Quinty & Lieke

Wij zijn Quinty & Lieke en wij kennen elkaar van de middelbare school. We gingen allebei met een andere vriendin naar school en zij waren erg goeie vriendinnen. Ze lieten ons samen fietsen en zo zijn wij eigenlijk vriendinnen geworden. We spraken vaker af na school, deden leuke dingen, danste samen en dat nu al bijna 5 jaar.

Ik ben Lieke en ik ben 16 jaar. Ik kom uit Den Bosch en studeer hier ook. Ik studeer aan het eerste jaar van de Cosmo Academy op het koning willem 1 college. Dat is een Leisure & hospitality executive mbo 4 opleiding. Ook dans ik in een hiphop wedstrijd team waarvoor ik elke dinsdag en donderdag trainen. Op zaterdag en soms op vrijdag avond werk ik in een delicatesse zaak in de buurt. Verder hou ik van winkelen, mijn nagels lakken, eten, sporten, films kijken, spongebob en natuurlijk leuke dingen doen met vrienden en vooral met Quinty. De muziek waarnaar ik luister verschilt van hardstyle naar hiphop tot top 40 liedjes, ik vind de jongens van MKTO erg leuk!

Ik ben Quinty en ik ben ook 16, in oktober alweer 17. Ik studeer ook op het koning willem 1 college, ik doe daar de kappersopleiding een niveau 3 opleiding. Ik dans in het hiphop wedstrijdteam Breakthrough samen met Lieke. Ik hou van winkelen, dansen, eten en Justin Bieber. Ik ben een grote fan van Justin Bieber mijn kamer hangt vol met posters van hem en ik ben afgelopen jaar ook naar zijn concert geweest. Ik vind het leuk om naar de film te gaan en ik kijk ook heel veel series zoals pretty little liars die ik met Lieke volg.

Vanaf vovolgende week vrijdag gaan om de dag een artikel op ons blog zetten dus hou ons in de gaten!
Kuss

Geen opmerkingen:

Een reactie posten